aikus pisze:BLS nie daje nic co by było odczuwalne w pracy serwa.
Zwykły coreless to więcej niż dość jeśli chodzi o dynamikę silnika.
Zauważam pewną nieścisłość, to się klasycznie przypierdalam.
Silniki coreless ze swej natury dysponują większą dynamiką pracy niż BLS ze względu na mniejszą masę wirującą. Dlatego sporo nowych ogonowych serw nadal jest na corelessach.
Silniki BLS to prawie niezniszczalność mechaniczna i większa odporność na hardkorowe prądy - można je bardziej przeciążać niemal bezkarnie więc mogą dysponować większym momentem. Dzięki temu da się pokonać tę większą bezwładność ale kosztem zużycia prądu.
Artz pisze:aikus, proszę powiedz, czy Ty używasz gumek... do serw?
Straciłem lata doświadczeń, teraz chcę się wzorować na "wyjadaczy" "specjalistów". Dlatego też oglądam mnóstwo zdjęć gotowych XL Power'ów aby ukraść pomysły na ułożenie kabli, regla, itp..
W nitro - tak, w elektryku - nie. Chyba że gdzieś akurat bardzo pasuje żeby dodać ten 1mm dystansu.