Markode pisze:Jak podłączam mały akumulator nie ma reakcji jak wpinam duży jest dźwięk ale poza tym nic, brak j reakcji z strony sterownika ,ale mam zarazem pytanie czy muszą świecić jakieś diody w odbiorniku jeśli jest aktywny?
Naprawdę chcesz sobie krzywdę zrobić? "Podłączyłem mały akumulator, elektronika sterująca nie zadziałała, więc podłącze duży - może silnik bez sterowania ruszy i będzie fajnie"

Niestety ale to chyba nie ma sensu, bo w ogóle nie kumasz o co w tym chodzi. Ratują cię tylko funkcje zabezpieczające w urządzeniach.
TO NIE JEST ZABAWKAJeden błąd i masz kosiarkę chodzącą na pełnych obrotach z wirnikiem do góry, która ci kończyny poobcina. A ty się bawisz "w co będzie jak coś podłącze".
Zacznij od podstaw, naprawdę poczytaj co jest co, do czego służy, po co. Jak znasz angielski to np. to:
http://www.swashplate.co.uk/ehbg-v18/ehbg_index.htmlhttp://www.rchelicopterfun.com/best-rc-helicopter.htmlhttp://www.eflightwiki.com/eflightwiki/ ... pter_guideNiestety nie mogę znaleźć najlepszego guida jaki kiedyś widziałem, gdzie było dosłownie wszystko ładnie opisane krok po kroku :/
Jak już będziesz wiedział co jest ustawione w aparaturze, jaki ma wpływ na lot, jak jest podłączona elektronika, będziesz miał pełną komunikację nadajnika z odbiornikiem, sprawdzisz czy wszystkie serwa sterujące działają prawidłowo, obadasz jakie masz krzywe gazu i kątów, gdzie zmienia się tryby lotu i po co, jak wygląda procedura startowa, jak przebiega inicjalizacja regulatora. Jak ogarniesz wszystkie procedury bezpieczeństwa dotyczące miejsca latania i zasad którymi się kierują piloci, to wtedy i
DOPIERO WTEDY możesz podłączyć główną baterię do helika. Do tego czasu dla własnego bezpieczeństwa schowaj baterię głęboko.
Skup się na tym dlaczego elektronika nie działa z małej baterii - czy jest ona naładowana? Może gdzieś jest włącznik na BEC-u?