Piotr_T pisze:Panowie, a powiedzcie mi jedno. Na cholerę w tych modelach jest tyle trybików w napędzie? Naćkali ich prawie jak w zegarku. Mniejsza awaryjność - nie sądzę, cichsza praca - też nie. Jedyne rozsądne wytłumaczenie to (może) bardziej komfortowe warunki pracy dla silnika i regulatora (z racji na przełożenia).
Pozdrawiam,
Piotr.
Ravp66 pisze:Dlatego ten napęd porównałem z RDS. Ruch obrotowy serwa, bez dodatkowych elementów, zamieniony na liniowy. Inaczej, jak by ktoś założył "przedłużony orczyk".
W szybowcach działa bardzo dobrze, czy w ogonie śmigłowca? Pewnie też.
aikus pisze:
... ALE: w tej konstrukcji nie ma ramionka zamieniającego ruch posuwisty wzdłuż belki na posuwisty wzdłuż wałka ogonowego. Nie ma tego ramionka i nie ma jego łożysk.
Przez co finalnie ogon być może może być trochę lżejszy.
EDIT: skleiłem dwa posty w jeden żeby ... wiadomo. Nie musieć przepraszać.
Ravp66 pisze:aikus pisze:
... ALE: w tej konstrukcji nie ma ramionka zamieniającego ruch posuwisty wzdłuż belki na posuwisty wzdłuż wałka ogonowego. Nie ma tego ramionka i nie ma jego łożysk.
Przez co finalnie ogon być może może być trochę lżejszy.
EDIT: skleiłem dwa posty w jeden żeby ... wiadomo. Nie musieć przepraszać.
Co do przytoczonego fragmentu, pozwolę się z Tobą nie zgodzić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości