maxio005 pisze:To spoko bardzo jeśli wlazło 6 obrotów 0.7mm no i gratulacje
Daniel pisał w swoich postach o przewijaniu, że nie nawija się silników helikowych w pojedynczą gwiazdę tylko w YY czyli podwójna. Właściwie to nie wiem dlaczego.
Wtedy kv wychodzi trochę większe niż w delcie. Nie przewijałem tak jeszcze. Na końcu zostaje 12 przewodów do połączenia i polutowania. Nie wiem jak to połączyć w ogóle. Plus YY taki, że jak jest przebicie między drutem to można odwinać tylko 2 zęby statora. Można w razie "w" łatwo wymienić uzwojenie. Muszę się doszkolić i kiedyś spróbować może.
maxio005 pisze: Daniel pisał w swoich postach o przewijaniu, że nie nawija się silników helikowych w pojedynczą gwiazdę tylko w YY czyli podwójna. Właściwie to nie wiem dlaczego.
maxio005 pisze:Wtedy kv wychodzi trochę większe niż w delcie.
maxio005 pisze: Nie przewijałem tak jeszcze. Na końcu zostaje 12 przewodów do połączenia i polutowania. Nie wiem jak to połączyć w ogóle.
maxio005 pisze:Plus YY taki, że jak jest przebicie między drutem to można odwinać tylko 2 zęby statora. Można w razie "w" łatwo wymienić uzwojenie. Muszę się doszkolić i kiedyś spróbować może.
aikus pisze:Aha i najważniejsze: Pomocna stronka:
https://www.bavaria-direct.co.za/scheme/calculator/
(dzięki Carson!!)
maxio005 pisze:Muszę zasubskrybować w takim razie kanał i poszukać pierwszego filmiku bo nie widziałem.
maxio005 pisze: Ciekawe porównanie u mnie wyszło ostatnio. Mam 2 silniki alzrc 3020, które nawinałem w tamtym roku drutem 0.8mm i teraz ten sam silnik na drucie 0.9mm.
Okazuje się że silnik nawiniety cieńszym drutem jest oczywiście trochę słabszy ale i chłodniejszy po locie. Mam telemetrie tetaz i widzę że piki są też mniejsze na cienszym drucie. Na tym nowym zrobiłem ostatnio 10 lotów. Czuć moc, piki większe i łatwiej go zagrzać.
maxio005 pisze:Rezystencji przewodów tez nie mierzylem. Jak mogę to zrobić?
maxio005 pisze: Co przychodzi mi do głowy to to, że z nowym uzwojeniem zrobiło się tak gęsto w statorze że nie ma takiego przepływu powietrza między uzwojeniem.
maxio005 pisze: Co do nie trzymania na wysokich obrotach to mam wrażenie, że ten 2525 nie trzyma obrotów powyżej 85% gova. Nawet na stokowym uzwojeniu. Chociaż kalibracja na pewno powinna być zrobiona.
maxio005 pisze:Aikus jak zrobić żeby zaznaczyć kawałek Twojego postu. Tego na który akurat chcę odpisać? Jak się to robi?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości