menelique pisze:Jasna cholera, no to juz jestem besztany za te DEANSY a to oryginal w TREX 800 DFC

To że coś tak było oryginalnie to akurat żaden argument w tej branży

menelique pisze:Dajcie znac, na co to wymienic, bo juz nie polatam tak jak planowalem jutro
No.... sorry, ale nie lataj, bo miałeś więcej szczęścia niż rozumu.
Wymień na cokolwiek...
Najbardziej mi przychodzi do głowy XT90, ale możesz też zrobić 2xXT60 (czyli dwie wtyczki równolegle).
TO jest patent na który wpadłem sam, zaraz potem jak uzbroiłem jedyny i ostatni duży model jaki mam (czyli XL POwer 550) we wtyczki XT90, więc nie wiem czy i jak się sprawdza.
Argumentem ZA w teorii byłaby:
- jakaś tam redundancja (na XT60 cały model jest w stanie lecieć - ona pociągnie te prądy).
- brak przejściówek, bo cała flota jest na jednym rodzaju wtyczki.
Wada to oczywiście trochę upierdliwsze włączanie rozłączanie i tak dalej, ale jak mówię nie zastosowałem tego u siebie, więc nie wiem na ile to przeszkadza.
Prawdopodobnie dwie wtyczki XT60 oraz kable do nich ważą też więcej niż jedna XT90, ale to jest taki procent masy, że jak dla mnie olewka.
XT90 to rozwiązanie sprawdzone, wielu na tym lata w klasach > 500.