

Gmeracz pisze:Chyba miałeś na myśli 3 IDLE bo HOLD-a to masz tylko jednego![]()
szkubi pisze:morfeo2000 pisze:Dzięki za wyczerpująca odpowiedz, ale nasuwa mi się kolejne pytanie czy jest wykonalne by zmodyfikować głowice tak by model bardziej wychylał się na boki? chodzi mi o to ze czasem gdy zawieje wiatr i próbuje z nim walczyć to efekt jest taki ze model stoi w miejscu, nie chodzi mi o to już żeby go odwrócić do góry nogami tylko żeby wychylenie sterów było większe, kombinowałem z orczykami i dawało rezultat jednak tarcza sterująca trze o wal. A może cala głowica od innego modelu? miałoby to sens czy szkoda kasy?
Nie mam tego modelu więc się nie wypowiem czy jest opcja wymiany głowicy ale na twoim miejscu nie zawracałbym sobie głowy modyfikacjami tego helika. Jak poczytasz trochę forum to zobaczysz, że większość modyfikacji tego typu helików kosztuje sporo a daje niewiele. Generalnie to polecałbym zbieranie na jakąś porządniejszą maszynę a tym latać takim jaki jest beż wkładania w niego dodatkowej kasy. Sporo osób dochodzi po prostu do wniosku, że kasa którą włożyli jest niewspółmierna do efektów.
morfeo2000 pisze:A wiec wszystko poskładane do kupy, morał? regulator 20a jest za slaby, w tej chwili 30a i moze mi sie wydaje ale na 30 silnik ma większa moc, poza tym odczucia dobre, silnik daje nadwyżkę mocy, mimo wzrostu wagi(nie mam pod ręką wagi) pakiet zippy 2200mAh 133g silnik 38g regulator 28g minus oczywiście stary silnik to wystarczy niecałe 40% gazu by się unosił. Morał- szkoda kasy bo koszty względem efektów nie opłacalne ale jednak wykonalne.
Bedze na przestrogę dla potomnych
szkubi pisze:Głupio jakoś tak cytować samego siebie ale wychodzi na to, że miałem rację? ;p
tom74 pisze:Zapodaj linka do tego regulatora o większym prądzie dla potomnych.
tom74 pisze:Najważniejsze, że życie silnika bezszczotkowego jest wielokrotnie dłuższe nisz szczotki. Teraz tylko musisz mieć większość ilość zapasowych silników do ogona aby móc bawić się bez stresu.
PS wymieniłeś serwa fabryczne?
tom74 pisze:Im helik leci wyżej, to opory powietrza łopat są większe, bo szybciej muszą się obracać,
zmienia się i to raczej wykładniczo
ważniejsze jest czy mamy dodatkowo jeszcze wiatr
Jest to cena oszczędności na elektronice, regulator-odbiornik są na jednej płytce drukowanej, zajmując miejsce dwóch znaczków pocztowych
Okazuje się, że im szybciej wirnik zasuwa, to serwa fabryczne gorzej pracują, słabiej wychylając tarczę sterującą. Prawdopodobnie występuje większy spadek napięcia na zasilaniu tych serw pod dużym obciążeniem silników.
Podsumowując im niżej latasz, to sterowanie jest lepsze, bardziej dynamiczne, a im wyżej to serwa nie dają rady
Czym może być spowodowane szybkie wycieranie się zębatki atakującej zarówno na silniku oryginalnym jak i bez szczotkowym
tom74 pisze:Kolego lethe opór powietrza jaki odbierają łopaty rozkręcając się coraz szybciej przy wzbijaniu w górę nie tylko się zmienia ale zmienia się i to raczej wykładniczo
tom74 pisze:nie ma tu znaczenia czy helik stoi na poziomie 0 czy jest 30m, ważniejsze jest czy mamy dodatkowo jeszcze wiatr.
tom74 pisze:Podsumowując im niżej latasz, to sterowanie jest lepsze, bardziej dynamiczne, a im wyżej to serwa nie dają rady
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości