T-Rex 600

Align, Tarot, Alzrc, HK, CopterX i inne kompatybilne wynalazki
Awatar użytkownika
lethe
Elita forum...
Posty: 551
Rejestracja: 05-10-2012
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 91 razy
Podziękowano: 47 razy

Postautor: lethe » 12 sie 2013, o 07:38

Markode pisze:Potrzebuje namiary do sklepu z symulatorami


Tak jak wcześniej wspominałem: http://waa.ai/RTp

Lub jeśli chcesz drożej z kraju to wiele sklepów ma w ofercie, 5 sek szukania na Google.
Experience is something you obtain only after you need it.
This isn't 3D, I am just trying to land.
Awatar użytkownika
shacker
Elita forum...
Posty: 578
Rejestracja: 28-01-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: shacker » 12 sie 2013, o 07:41

DEVO 8S @ ALZRC 450 Pro V2 FBL (ZYX) / T-rex 600 Pro (MSH Brain)
Markode
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 11
Rejestracja: 07-08-2013

Postautor: Markode » 12 sie 2013, o 07:45

Tak widziałem link wcześniej ,ale czy do mojego sterownika jest tez przewód?
Awatar użytkownika
lethe
Elita forum...
Posty: 551
Rejestracja: 05-10-2012
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 91 razy
Podziękowano: 47 razy

Postautor: lethe » 12 sie 2013, o 07:51

W tym z eBay-a tak, dorzucają za darmo tylko trzeba przy zamawianiu zaznaczyć który chcesz bo oferują ich wiele.

W tym z Allegro też jest ale do Turnigy, tam z tego co kojarzę jest wejście jack a potrzebne jest prostokątne Futaby.
Experience is something you obtain only after you need it.
This isn't 3D, I am just trying to land.
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 9 wrz 2013, o 17:47

Witam, pochwalę się na wstępie że kupiłem spalinkę :banana:
Serwa futaby, fbl to cgy 750 (ponoć najlepsze co moze być do spalinek), gowernor (czujnik futaby), silnik os 50, pompka i rozrusznik.
teraz muszę się trochę pouczyć, następny fbl do zaprogramowania, obsługa i konserwacja silnika...
wyczytalem juz cos wstępnie że ten silnik troche slaby jest i są jakieś tuningi i inne wersje tych silników...
kto jest w stanie coś doradzić to proszę bardzo :nw:
pozdro!
Awatar użytkownika
Neomutant
Elita forum...
Posty: 670
Rejestracja: 12-01-2013
Podziękował: 28 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: Neomutant » 9 wrz 2013, o 20:05

AHF 3D acro ? :)
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 10 wrz 2013, o 00:48

Sorry Crash... Miałem interesująco skomentować Twojego posta, ale gdy nie zobaczyłem awatara to mi ręce opadły, jaki Ty uparty gościu jesteś i odpuściłem pisanie peanów...
Kolejnym krokiem będzie popijanie w kącie z rozpaczy, jaki ten Crash okropny jakiś taki... I niekompatybilny... :( :plask: :?
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 10 wrz 2013, o 05:50

kiedys chcialem dodac ale sie nie dalo bo komunikat dostalem ze admin cos tam musi... teraz jak sie da to nie mam kiedy bo zapomnialem gdzie w sieci wkleilem te pomniejszone do mikro foto... zeby nie tracic czasu to dam wam linka do fb (tam jest cały album) a wy koledzy obsypujcie mnie cennymi radami :nw: :rotfl2:
pozdro
Awatar użytkownika
lethe
Elita forum...
Posty: 551
Rejestracja: 05-10-2012
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 91 razy
Podziękowano: 47 razy

Postautor: lethe » 10 wrz 2013, o 07:13

crash pisze:zeby nie tracic czasu to dam wam linka do fb (tam jest cały album)

Raczej chodzi o to że przez to zdjęcie/grafikę koło posta na pierwszy rzut oka idzie poznać kto pisze i nie trzeba specjalnie szukać napisu z nickiem. Z czasem ciągle przybywa tutaj osób i takie ułatwienie jest i będzie coraz bardziej pomocne.

Jak już się zapoznasz z tym FBL-em i nie będzie to problem to wrzuć kilka słów na jego temat.
Experience is something you obtain only after you need it.
This isn't 3D, I am just trying to land.
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 10 wrz 2013, o 07:45

Raczej chodzi o to że przez to zdjęcie/grafikę koło posta na pierwszy rzut oka idzie poznać kto pisze i nie trzeba specjalnie szukać napisu z nickiem. Z czasem ciągle przybywa tutaj osób i takie ułatwienie jest i będzie coraz bardziej pomocne.

...moj nick jest chyba juz wam wszystkim dobrze znany, zresztą jest ściśle związany z naszym hobby i samym brzmieniem domaga sie pomocy :vhappy:
ps- coby formalnosci stalo sie zadość, obiecuje avatara!

a wracając do tematu, jakie paliwa uzywać, drogie czy tanie, stężenie raczej 20% ale jest tego bardzo dużo, co sklep to coś innego w ofercie... ustawienie mieszanki to z tą iglicą trzeba wkręcić na max a potem 1,25 obrotu wykrecic czy ustawiacie na słuch? w przypadku nie latania jakims olejem sie zalewa silnik? i kwestia zarnika, często sie psuje czy tylko przy zalaniu? bo dostalem jeden zapasowy i teraz sie zastanawiam czy trzeba miec zapasik zawsze przy sobie ? jeszcze silnik, trwałe to jest czy raczej problematyczne? jak ocenić jego stan techniczny?

pozdro!
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 14 wrz 2013, o 18:52

wstępnie ustawiona sześćseta dzis wylatala 4 zbiorniki, walczę jeszcze jak aktywowac gov bo cos sie pogubilem ... latanie na samych krzywych nie jest zbyt zdrowe dla silnika bo czasem mocno przygasa a czasem dostaje zbyt wysokich obrotów, zaleznie od obciązenia.
spalinka chodzi fajnie ale troche słaba. w najblizszym czasie pewnie jakies tuningi, odchudzanie, moze paliwo 30%, ogolnie helik sprawia wrazenie ciężkiego i o tic tokach to mozna pomazyc ale ogolnie do trenowania bardzo soft 3d to jest niezla maszyna (do 10 min latania na 440ml paliwa).

acha, futaba cgy750 jest bardzo intuicyjna w ustawieniach. instrukcje czytam dopiero dzis zeby detale na temat governora poznac, zaletą jest napewno ze bez kompa mozna sobie na polu zmieniać nastawy, niby beastx tez tak ma ale tam z tymi kolorowymi lampkami to trzeba instrukcje a futabka wyswietla na wyswietlaczu co i jak...
radyjko t14fg to rewelacja, trzy idle, thr hold i gaszenie na osobnym pstryczku. narazie jestem jeszcze odkrywcą mozliwosci tego sprzetu ale mowie glosno- jak jezdzić to toyotą a jak latać to futabą:)
pozdro


ps. - fbl futaby jest masakrycznie odporny na wibracje. przy wibracjach od silnika spalinowego naprawde nie wiem ktory fbl system mogłby dzialać poprawnie hmm
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8027
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 wrz 2013, o 19:08

latanie na samych krzywych nie jest zbyt zdrowe dla silnika
silnikowi to raczej ryba, chodzi i prędkość wirnika
Helikoptery
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 15 wrz 2013, o 02:14

chodzi mi o niestabilne obroty, bo niestety w niektórych figurach silnik przystaje a helik spada a w innych dostaje obrotów większych od zadanych (krzywymi). niestety po kilku "przyduchach" silnik przez jakis moment nie może sie odnależć...
najpierw sprawdze co potrafi gov a potem zaczne biadolić. :mrgreen:
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 15 wrz 2013, o 02:22

wojtekr pisze:
latanie na samych krzywych nie jest zbyt zdrowe dla silnika
silnikowi to raczej ryba, chodzi i prędkość wirnika




mam na myśli momenty kiedy silnik się rozkręca za bardzo, np po wyjściu z ciasnej figury zaczyna jęczeć od obrotów jakby to jego ostatnie były...

ps z mieszanką ciągle eksperymentuje :gas:
Awatar użytkownika
Kosmo
Domownik forum...
Posty: 281
Rejestracja: 25-02-2011
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 13 razy

Postautor: Kosmo » 1 sty 2014, o 13:40

Witam :)

Panowie mam taki problem z tłumikiem w T-rexie 600N.
Wymieniłem łożyska w silniku, gdy zabrałem się do montażu tłumika okazało się, że coś się w nim tłucze. Tak jakbym wrzucił do środka metalową nakrętkę.
Sprawa trochę mnie zastanawia bo pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
Na 95% odrzucam możliwość, że coś do niego wpadło... no bo nie miało jak... kiedy...
Raczej podejrzewam, że jakiś element w środku tłumika oderwał się i on powoduje takie problemy.
Chodzę z tym tłumikiem już drugi dzień trzęsąc nim i podrzucając na wszystkie strony, jednak 'ciało obce' za cholerę nie chce opuścić wnętrza wydechu :(
Latać tak nie będę, więc pytanie jest czy da się ten tłumik jakoś uratować, czy raczej muszę się liczyć z zakupem nowego wydechu???

Miał ktoś może podobny problem???

Szukałem w sieci jakiegokolwiek schematu, by zobaczyć jak wygląda tłumik nitro od środka. Można by wtedy pogdybać co ewentualnie mogło się w nim urwać i czy jest szansa na wyciągnięcie tego cholerstwa...
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 1 sty 2014, o 18:31

Miałem to samo - urwał/odspawał się mały kawałek rurki (kolanka) od stożka wewnętrznego przy ślepym końcu - widać przez króciec wlotowy jak się zdejmie z silnika - bez rozcięcia tłumika nie naprawisz.. Najwyraźniej to częsta przypadłość...
Szukałem zdjęć bebechów ale nie znalazłem więc naszkicowałem :vhappy:

Obrazek
(szkic bardzo uproszczony)

Oberwało się kolanko (rys górny w czerwonym owalu) które jest za duże by je wyjąć którymkolwiek fabrycznym otworem. Ja odciąłem koniec tłumika ("kapsel"), nacinając obwodowo, wyjąłem a potem owinąłem paskiem z cienkiej, samoprzylepnej taśmy ze stali nierdzewnej z posmarowaniem uszczelniaczem wysokotemperatorowym i zacisnąłem opaską do węży/rurek (nie chciało mi się szukać spawacza aluminium zresztą koszt takiego spawania przekroczyłby pewnie cenę używanego tłumika)

Tak to wyszło "po":

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Kosmo
Domownik forum...
Posty: 281
Rejestracja: 25-02-2011
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 13 razy

Postautor: Kosmo » 1 sty 2014, o 20:15

Dzięki serdeczne Ramotny!!! :-)
O to mi chodziło. Teraz mam pewność co faktycznie się stało.
Zapewne rozglądnę się za nowym tłumikiem. Tego potne, będzie okazja przyjrzeć się jak to dokładnie wygląda od środka.

Jeszcze raz dzięki!

Edit

Tłumik już rozcięty. Jest tak jak Ramotny napisał:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 2 sty 2014, o 12:24

No właśnie...
W uzupełnieniu dodam że nie stwierdziłem zmiany w zachowaniu się silnika po tej "naprawie". Może tylko dźwięk się odrobinę zmienił ale to akurat jest nieistotne.
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 30 kwie 2014, o 22:58

Muszę się z wami podzielić moimi eksperymentami z moim trexem 600 nitro. Po dobrym "wlataniu" się w helika zaczełem odnosić wrażenie że jest poprostu zbyt ciężki bo różne ustawienia, paliwo 30% czy zawyżone obroty silnika nie przyniosły zadowalających efektów, nie pomogły nawet dłuższe łopaty choc były cholernie drogie...
Wywaliłem oryginalnego beca 2in1 (68g), serwo ogonowe (56g) i serwo gazu (55g) i pakiet do cykliki (114g). Kupiłem bec'a 5A (30g), serwo ogonowe pożyczyłem z trexa 500 z cykliki :roll: (28g), serwo gazu kupiłem savoxa micro size (13g) no i pakiety do cykliki 2s 900mAh 25C (50g), wystarcza na 8 min ostrego katowania i rozładowują się do30%. Ogólnie moja spalinka waży mniej o 145g. Niby niedużo na taki duży helikopter (zawsze tak myślałem) ale różnica w lataniu jest niesamowita! Można trenować sobie 3d :grin2:
pozdro!
Awatar użytkownika
shacker
Elita forum...
Posty: 578
Rejestracja: 28-01-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: shacker » 1 maja 2014, o 08:51

Może głupie pytanie, ale jeśli byś go zatankował do połowy, to nie zaoszczędzisz dużo więcej niż 145g? Jeśli tak silnie reaguje, to chyba czułeś podczas ubywania paliwa że o wagę chodzi?
DEVO 8S @ ALZRC 450 Pro V2 FBL (ZYX) / T-rex 600 Pro (MSH Brain)

Wróć do „Align i jego klony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości