Nadajniki, odbiorniki - pytania, wybory, dyskusje...

Jaki wybrać, o co kaman...
Awatar użytkownika
super_mario2
Elita forum...
Posty: 980
Rejestracja: 05-02-2011
Lokalizacja: Halinów
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 44 razy
Kontaktowanie:

Postautor: super_mario2 » 25 kwie 2014, o 09:05

Jeśli Ci to pomoże to cytując klasyka - łączymy się z Tobą w "bulu"
Pozdrawiam Mariusz
Goblin 700, T-Rex 450 PRO V2 3GX, 600 ESP BeastX
E-flite MSR, FPVRaptor
Spektrum DX8, Phoenix RC
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 25 kwie 2014, o 12:52

Wiem że nie ma sensu dalej o tym wszystkim pisać bo to przecież nic nie da . Chinol wziął kasę i teraz ma mnie w d...pie ! :mad2:
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 25 kwie 2014, o 13:50

Bejo, teraz już z nimi chyba wiele nie zdziałasz, ale ponieważ już nic nie masz do stracenia proponuję następujące podejście:

1. Wyślij nam Waszą komunikację w końcu - wszyscy chcemy to poczytać!!

2. Wiem, 350 drogą nie chodzi, ale nie ma co się denerwować czymś na co już nie mamy wpływu.

3. Łyknij miodowego albo innego rozluźniacza i podejdź do sprawy na spokojnie. Z nimi nerwami nie ugrasz bo wiedzą, że g.. im możesz zrobić na tą chwilę. Tylko grzecznie i sensownie. Popisz im jeszcze maile. Pomęcz jeszcze, ale na łagodnie. Do stracenia masz kilka chwil na kilka maili a może coś ugrasz. Możesz im zaproponować kompromis. Że dokupisz np apkę ale niech wyslą chociaż helika, albo niech dadzą Ci rabat 50% na drugi zestaw, cokolwiek. Nic nie tracisz, więc popróbuj.

4. Wnioski na przyszłość:
a) jeśli paczka idzie dłużej niż 40 dni --> otwierasz spór na paypalu (bo jeśli później dotrze uszkodzony towar i tak będzie już po czasie na otwieranie sporu). Daje Ci to też szanse (bardzo dużą) na zwrot kasy jeśli w ogóle nie dojdzie.
b) otwierasz jak tbberent - z kamerką i oglądasz
c) jak coś się dzieje to nie tracisz czasu na narzekania tylko piszesz grzeczną reklamację, załączasz link do filmu i zdjęcia i otwierasz spór na paypalu.
To działa!
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 25 kwie 2014, o 13:53

Mały komentarz ode mnie...
Oczywiście że 350 zeta piechotą nie chodzi i rzadko leży na ulicy ale JA osobiście kupując u wujka Woo ZAWSZE się liczę z tym że mogę dostać towar nie do końca wartościowy - skądś przecież ta "taniocha" się bierze. Nie chcę tu usprawiedliwaić BG ani tym bardziej sugerować żeby im odpuścić ale po prostu trzeba brać poprawkę na to że ca cenę malucha mercedesa się nie kupi...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 25 kwie 2014, o 16:31

Zgadzam się z tobą @ Ramotny. Ale brać sobie za usprawiedliwienie możliwość wysyłania bubli tylko dlatego że ma się niskie ceny to już lekka przesada. ! Z tym chyba się ze mną zgodzisz ?
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 25 kwie 2014, o 19:23

bejo pisze:brać sobie za usprawiedliwienie możliwość wysyłania bubli tylko dlatego że ma się niskie ceny to już lekka przesada. ! Z tym chyba się ze mną zgodzisz ?
Oczywiście! To jest ewidentna granda i należy ją cytować wszem i wobec żeby ostrzec potencjalnych nabywców BG że "moga być problemy" a co najmniej żeby uwzględnić "margines błędu" w kalkulacji kosztów...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 25 kwie 2014, o 19:38

Owszem , mogłem o tym wszystkim nie pisać . Bo kogo tak naprawdę obchodzi moja walnięta apka lub helik. Przecież wszyscy wokół chwalą sobie Bg a ja jeden czepiam się ich nie wiadomo czemu? Powiadam ,wszystko jest do czasu . Ja też wcześniej sobie ich chwaliłem .

Reklamację rozpatrzyli mi negatywnie. A w zasadzie to nie było żadnego rozpatrywania tylko głupia odpowiedź że mieli takie prawo aby przypadkowo wysłać mi bubla . Teraz aby naprawić tego bubla potrzeba wydać ponad 180 zł ( licząc dolca po 3,10 zł ).Nowa apka 46$ i uszkodzone części w heliku 14$ .
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 25 kwie 2014, o 19:54

Bejo, a przeslesz ta korespondencję.
Powiadam Ci ja, ze warto z nimi jeszcze popisac, ino na spokojnie. Jakbys wrzucil t maile na pewno pomozemy
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 25 kwie 2014, o 20:45

Tego helika zamawiał mi na swoje konto które miał założone w Bg kolega z modelarni. To on prowadzi całą korespondencję z Bg . Nie chcieliśmy już im mieszać ( kto inny zamawiał , a kto inny składa reklamację ). Ja tylko raz wysłałem im reklamację odnośnie apki ze swojej skrzynki . Odpowiedź już poznaliście . Resztę korespondencji prowadzimy z adresu kolegi .

On już też ma tego wszystkiego dość tak jak i ja . Więc nie chcę mu dodatkowo zawracać głowy . Na razie to jest taka z nimi głupia rozmowa . Najpierw zaprzeczyli , potem potwierdzili że mogło dojść do błędu z ich strony .

Ale nic konkretnego nie robią w tej sprawie . Wygląda to tak jak już napisałem wcześniej . Dostaliśmy kasę to teraz możesz nam naskoczyć . A że dostałeś bubla . Cóż? Miałeś pecha . Przecież ktoś go w końcu musiał dostać . I co najdziwniejsze . Oni absolutnie nie poczuwają się do winy.

Tak jak by nie było sprawy . Trafił mu się bubel ,to co z tego ! Przecież i tak niewiele zapłacił .
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 29 kwie 2014, o 09:21

To jest ich odpowiedź na moją reklamację . Znowu chcą film , który mieli niedawno wysłany .

Dear Customer,

Many thanks for your email.

For your order , we are very sorry to hear the transmitter NASA 701 is not working fine. All our products were tested before shipment, maybe the problem is caused by shipping.

Could you please take a video for the problem, the shipping lable and sku number,post it on YouTube, and give us the link?

And what is the order number and sku number?

Expecting your reply!

Best regards,

Rain

I tak możemy sobie pisać w kółko . :mrgreen:
W poprzedniej odpowiedzi , która jest u kolegi odpisali nam jak już wspomniałem wcześniej.
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 29 kwie 2014, o 09:27

bejo pisze:I tak możemy sobie pisać w kółko . :mrgreen:
W poprzedniej odpowiedzi , która jest u kolegi odpisali nam jak już wspomniałem wcześniej.

Odpowiedz im przez zforwardowanie własnego maila jeszcze raz. NIe pisz nowego od zera tylko prześlij własny jako forward...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 29 kwie 2014, o 20:09

Nie wiem czy oni kolekcjonują te filmy ? hmm Co wyślemy im maila to znowu chcą film . :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 3 maja 2014, o 01:59

Ja bym im odpisał, że tysiące ludzi dostają dokładnie taką odpowiedź od supportu. I że wcale nie są zainteresowani załatwieniem problemu, ale postępują ze sztywną procedurą.
I mają wielki bałagan w systemie, bo jeżeli już raz się skontaktowałeś to kolejny gość s supportu powinien mieć całą Twoją historię na ekranie. Wraz z załącznikami jak film, fotki itd. I żeby się wypchali.
I tyle...
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 11 maja 2014, o 08:58

W zasadzie to moją apkę ( Nasa 701) przeznaczyłem już na złom ( brak mi już pomysłów jak ją ożywić ) . Ale szkoda jest mi ot tak wywalić 46$ w błoto . Cały czas nie mogę pojąć jak to możliwe aby przywrócenie ustawień fabrycznych całkowicie uszkodziło apkę ?

W tej chwili zachowuje się tak jakby nie miała włożonych aku . Zero jakiejkolwiek reakcji.
Napięcie na pewno dochodzi ( sprawdzałem ). Czy nie można jej jakoś przywrócić do życia ?
Awatar użytkownika
super_mario2
Elita forum...
Posty: 980
Rejestracja: 05-02-2011
Lokalizacja: Halinów
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 44 razy
Kontaktowanie:

Postautor: super_mario2 » 11 maja 2014, o 09:07

A co z tym mają wspólnego informatycy ?
Pozdrawiam Mariusz
Goblin 700, T-Rex 450 PRO V2 3GX, 600 ESP BeastX
E-flite MSR, FPVRaptor
Spektrum DX8, Phoenix RC
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 11 maja 2014, o 09:37

Chodzi mi o to czy można jakoś do niej wgrać na nowo oprogramowanie ? Czy mogło dojść do tego że przywrócenie ustawień fabrycznych całkowicie wykasowało oprogramowanie ?
Jeżeli już nic nie da się z nią zrobić ? To trudno !
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8027
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 11 maja 2014, o 10:01

Nie wiadomo co się stało ani z jakiego powodu. Nie wiadomo czy to jest kwestia softu czy hardware'u. Samo przywrócenie ustawień fabrycznych jest taką samą funkcją w programie jak ustawianie innych parametrów. To nie ma nic wspólnego z wgrywaniem softu ani tez nie da się nic przy takiej operacji zepsuć.

Co do wgrania softu na nowo to po pierwsze trzeba by go mieć lub mieć skąd skopiować. Warto też wiedzieć, że to nie jest coś uszkodzone sprzętowo. Aparatura może być głucha bo coś się stało z flashem albo z uC lub dowolnym innym układem.
Helikoptery
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 11 maja 2014, o 11:27

Faktem pozostaje że to co miało naprawić apkę to ją zepsuło ( powrót do ustawień fabrycznych ). Czyli z tego by wynikało że tak jak już wspomniałem wykasowało się całe oprogramowanie .

Na pewno stało się to podczas przywracania ustawień . Po wyświetleniu napisu OK nagle wszystko znikło na wyświetlaczu .
Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, o 11:30 przez bejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8027
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 11 maja 2014, o 11:29

Czyli z tego by wynikało że tak jak już wspomniałem wykasowało się całe oprogramowanie


nie, nie wiadomo co się stało a z tego nic nie wynika, równie dobrze mógł polecieć stabilizator na zasilaniu albo cokolwiek innego.
Helikoptery
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 11 maja 2014, o 11:35

Właśnie tego nie mogę pojąć . Co ma wspólnego przywrócenie ustawień fabrycznych z wyłączeniem się apki . Apka jest całkowicie martwa . Nie działa wyświetlacz , nie binduje się odbiornik helika .

Wróć do „Ogólnie o nadajnikach i odbiornikach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości