wojtekr pisze:z tego wynika, ze się nie sprawdziły u mnie ze względu na zbyt małe przewody
maczar pisze:wojtekr pisze:z tego wynika, ze się nie sprawdziły u mnie ze względu na zbyt małe przewody
No u nas kable 10AWG zwykle, zdarzaja sie tez 8AWG.
Ramotny pisze:maczar pisze:wojtekr pisze:z tego wynika, ze się nie sprawdziły u mnie ze względu na zbyt małe przewody
No u nas kable 10AWG zwykle, zdarzaja sie tez 8AWG.
A niewtajemniczonych:
10AWG = ok. 5.3 mm2 (d= ok 2.6mm)
8AWG = ok. 8,4 mm2 (d= ok. 3.3mm)
(zaczerpnięte z Wikipedii)
Kenobi36 pisze:A tu trochę info, proszę zwrócić uwagę na to że do EC5 jest pomyślane do przewodów max 12AWG, pewnie z 10AWG nie będzie problemów ale 8AWG do środka nie wejdzie więc pewnie trzeb a lutować na styk.
szymkar pisze:Ramotny pisze:maczar pisze:wojtekr pisze:z tego wynika, ze się nie sprawdziły u mnie ze względu na zbyt małe przewody
No u nas kable 10AWG zwykle, zdarzaja sie tez 8AWG.
A niewtajemniczonych:
10AWG = ok. 5.3 mm2 (d= ok 2.6mm)
8AWG = ok. 8,4 mm2 (d= ok. 3.3mm)
(zaczerpnięte z Wikipedii)
Jest jeszcze tabelka przygotowana przez Ciebie, bardzo przydatna.
http://www.heli-team.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=238:tabela-awg-mm&catid=56:warsztat&Itemid=94
Bazant pisze:Czy mozna podłączac ładowarke poprzez złączke zapalniczki w samochodzie czy lepiej/bezpieczniej jest bezposrednio krokodylkami do akumulatora?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość