No tak tak, ale zakladajac ze masz dobrze dobrany setup, smiglo, regiel, i silnik o jakims tam kv i teraz poprostu zmieniasz ten silnik na slabszy o tym samym kv, a cala reszte zostawisz, to silnik spalisz.
A co do regli to jedynym wyznacznikiem prawdziwej wytrzymalosci ich sa fora i opinie ludzi.
Jeden regiel 20A bedzie sie mocno grzal jak mu damy ciaglym ogniem 20A a przy piku 25A sie wezmie i spali.
A inny regiel uczciwie zrobiony z napisem 20A bedzie wytrzymywal 20A bez mialkniecia, zniesie piki po 40A i wyzionie ducha dopiero przy 50.
Wracajac do meritum czyli do pytania Rafala:
Nie wiem jakie tam masz regle a nawet jakbym wiedzial to nie wiem jakie one sa, ale ... zanim je wymienisz, moze zrob tak:
Ogranicz sobie gaz do 80% i skontroluj temperature po locie. Jak nie bedzie parzyc w palec to daj 100% i poprostu obserwuj te regle. Jak sie pianka zacznie wytapiac wokol ktoregos z nich ... no to znaczy ze jest zle...
Warto w kazdym razie poprobowac, bo moze sie okazac, ze one narpawde wystarcza.
2x20A to jest badz co bardzo calkiem typowo dobrana moc do tej wielkosci platowca. Ja mam w bixlerze 40A i jest zimny. Calkowicie zimny.
Wiec moze warto poeksperymentowac... Tylko z rozwaga. Regla spalic szkoda, bo regle są drogie...