jedyna przyczyna "mielenia" serw to opory w mechanice - zacinające się dźwignie, popychacze itp albo za duże siły w układzie. Choć to byłoby dziwne bo raczej serwo powinno "puścić" orczyk niż połamać zębatki. Ale cóż może 81-ka jest źle policzona i ma za słabe zębatki.Roadie pisze:No ale sie zmielilo bo ma plastikowe zebatki czy z jakiej przyczyny?
Roadie pisze:Moge prosic o krotka ocene tych serw?
http://cgi.ebay.de/Heck-Servo-Digital-M ... 2a07f5551d
http://cgi.ebay.de/Corona-Digital-Metal ... 43a2a87a32
Wiktor napisał "regular" czyli typowa cena...Roadie pisze:Tylko, dlaczego wspominasz o regulatorze? Musze go kupowac?
roki pisze:
1. Czy można zacząć ćwiczyć wymienione wyżej figury na drewnianych łopatach (Align 325 biało-czerwone), czy zmienić na Carbony (Align 325D)?
2. Kiedy należy zdjąć ciężarki z flybar-a?
3. Czy zmienić zębatke silnika z 12T na 14T?
Ciekaw jestem jak wkręcenie jednej śrubki może się zoptymalizować naciąg... czekam niecierpliwie...Sebus pisze:Dobrze jest przewiercić uchwyt belki ogonowej i samą belkę od góry aby wkręcić śrubkę. Wtedy otrzymamy optymalny naciąg paska ogonowegodam jutro fotkę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości