PiotrS pisze:One mają być delikatne - to servo savery
Jazz pisze:Jak to z dzwignia - bedziesz musial miec wiekszy zakres pracy ramienia serwa aby osiagnac te same kąty co na dluzszym orczyku.
Przy dluzszym rameiniu szybkosc reakcji bedzie wieksza, ale sila serwa slabsza.
aikus pisze:MOze.... Moze i masz racje... W Protosie 500 kolizja jest z walem.
A teraz na chwile wracamy do ogona krecacego sie w przeciwna strone:
I to juz dotyczy bez watpienia kazdego protosa.
miruuu pisze:A ja znowu o swoim...
Wam też nakrętka trze o ramę?
Orczyki przechodzi dalej, ale się odksztalca po drodze... chyba tak nie powinno być?
pkali pisze:Szpindel cały, krzywy. Rozerwało okucie. Krzywy wał, pęknięta rama i podłoga. Kabina do śmieci.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości