ja tez mialem HB, w sumie to dalej mam, nawet ostatnio sie wahalem czy nie ulotnic go znowu

ale do rzeczy, sprzet ktory wykopales w piwnicy, wydaje sie kompletny, nie ma tam specjalnie co regulowac, wiekszosc polaczen jest na sztywno, jedynie tarcze trzeba ustawic poziomo (na oko, bez cudowania), w kontrolerze 4w1 masz 2 pokretla: "proportional" i "gain".
pierwsze odpowiada za proporcje obrotow wirnika glownego do ogonowego, drugie to czulosc zyroskopu.
o regulacjach pozniej (jak bedziesz mial juz pakiety).
pakiety ktore powinny spoko dac rade i nie zrujnowac ani kieszeni, ani 4w1:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.htmlhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.htmlhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.htmlna ogon warto zalozyc upgrade Xtreme Direct Drive, lub wirnik od HB CP3.
dodam jeszcze ze nie bedzie to latwy model do nauki, stara wiotka konstrukcja z patyczkow weglowych cala plywa w locie, nawet poprawnie ustawiona, duzo lepiej pod tym wzgledem wyglada HBv2, choc tez na tle nowych helikow i tak srednio...
ed:
o juz Pan moderator pomogl
