Kenobi36 pisze:Kenobi36 pisze:szkoda, bo też już byłem bliski zmiany G700 na PMAX`a.
Jest kolejny preorder na połowę września, cena bez zmian, kurcze, nie wiem co robić, to brać or not to brać
BRAĆ!!!!!
Kenobi36 pisze:Kenobi36 pisze:szkoda, bo też już byłem bliski zmiany G700 na PMAX`a.
Jest kolejny preorder na połowę września, cena bez zmian, kurcze, nie wiem co robić, to brać or not to brać
Kula pisze:Kenobi36 pisze:Kenobi36 pisze:szkoda, bo też już byłem bliski zmiany G700 na PMAX`a.
Jest kolejny preorder na połowę września, cena bez zmian, kurcze, nie wiem co robić, to brać or not to brać
BRAĆ!!!!!
Kenobi36 pisze:Kula pisze:wojtekr pisze:Nie wiem jak było w jedynce ale ty podwozie i dolna część ramy wygląda na dosyć kruchą.
Macałem jedynkę i gadałem z Jarko o eksploatacji. To na co bardzo narzekał to właśnie kruchość podwozia i dolnej części ramy. Praktycznie każde mocniejsze lądowanie kończyło się wymianą podwozia.
Bardzo jestem ciekawy tego modelu. Jaki setup planujesz?
MSH wypuściło niełamliwe podwozie do MAD MAXa
https://www.facebook.com/msheli.srl/pos ... 4414596527
Kolejna ciekawostka która nie wiem czy też się sprawdzi .... Powerbus![]()
https://www.facebook.com/msheli.srl/pho ... 8837929418
aikus pisze:Bajka.
Forza ma cos takiego... I Kasama chyba tez.
I nie wiem kto jeszcze.
I nie wiem kto mial pierwszy.
aikus pisze:Bajka.
Forza ma cos takiego... I Kasama chyba tez.
I nie wiem kto jeszcze.
I nie wiem kto mial pierwszy.
Ale w malych helikach ... to bym chyba jednak wolal zeby tego nie bylo, bo jak sobie pomysle jakim zegarmistrzowskim srubokrecikiem mialbym to dokrecac to ...![]()
A ten... Co do bolenia metalowych orczykow przy krecie:
Ustaw taka sile zacisniecia tego ustrojstwa na nypelku, zeby serwo nie bylo w stanie tego przestawic i dokrec niewiele mocniej.
Przy krecie - jest szansa, ze sie przestawi i serwo przezyje.
Kula pisze:Danielus, poprzedni Max był lekki, ale nie było szału. Ten z uwagi na normalnego OW będzie cięższy. Tez jestem ciekawy ile wyjdzie, bo to chyba jedyna siedemsetka, jaką hipotetycznie biorę pod uwagę.
Kenobi36 pisze:aikus pisze:Bajka.
Forza ma cos takiego... I Kasama chyba tez.
I nie wiem kto jeszcze.
I nie wiem kto mial pierwszy.
Ale w malych helikach ... to bym chyba jednak wolal zeby tego nie bylo, bo jak sobie pomysle jakim zegarmistrzowskim srubokrecikiem mialbym to dokrecac to ...![]()
A ten... Co do bolenia metalowych orczykow przy krecie:
Ustaw taka sile zacisniecia tego ustrojstwa na nypelku, zeby serwo nie bylo w stanie tego przestawic i dokrec niewiele mocniej.
Przy krecie - jest szansa, ze sie przestawi i serwo przezyje.
Pytanie jak mocno, aby przy zmianie temperatury lub po 20 lotach się nie poluzowało i w ramach oszczędności zębatek serw, byśmy nie rozwalili całego modeluKula pisze:Danielus, poprzedni Max był lekki, ale nie było szału. Ten z uwagi na normalnego OW będzie cięższy. Tez jestem ciekawy ile wyjdzie, bo to chyba jedyna siedemsetka, jaką hipotetycznie biorę pod uwagę.
No nie wiem, pasek napędu silnika długości 2m raczej lekki raczej nie był, to koło młynśkie na ogonie pewnie też by skompensowało masę niektórych dodatkowych elementów v2
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości