Artu pisze:Emas, podstawowy błąd, że przed podróżą nie Zadzwoniłeś do salonu, czy faktycznie mają dla Ciebie ten telefon
Szczegółowy opis sprawy: Ponieważ w dalszym ciągu robicie ze mnie idiotę (gdyż zarówno na infolinii jak i w salonie play otrzymuję informację, że nie wiadomo czy przyznany mi wymieniony smartfon został w ogóle wysłany z centrali - na dowód posiadam nagrania tych rozmów) wnoszę o uznanie za nieważny aneksu nr UM04/D002527013/006684950 zawartego w dniu 31.07.2015 do umowy nr UM01/D001540001/004683879 i tym samym zaprzestania z dniem 31.10.2015 świadczenia usług telekomunikacyjnych wynikających z tej umowy.
Anulowanie przedmiotowego aneksu w myśl mojego żądania winno być uznane za nieważne z waszej winy bez naliczania kary umownej - umowa winna się rozwiązać z dniem 31.10.2015r.
emas pisze:W ramach wdzięczności za poświęcenie i pomoc w załatwieniu mojej sprawy zacząłem pomagać na Play'owym facebook'u w ramach wolontariatu w kwestiach reklamacji.
Póki co podpowiedziałem dopiero dwóm osobom ale nie zamierzam zaprzestawać swojej działalności:
https://www.facebook.com/Play/posts/10153385973768005
https://www.facebook.com/Play/posts/10153385885548005
Edit.
Zebrałem wszystko do pierwszego postu
miruuu pisze:Tak se to czytam i dochodzę do wniosku ze te całe fejsy mają tą jedną zaletę właśnie... tylko print screeny to bym robił odnpoczatku dyskusji wszystkiego na wszelki...
Szczegółowy opis sprawy: Ponieważ w dalszym ciągu robicie ze mnie idiotę (gdyż zarówno na infolinii jak i w salonie play otrzymuję informację, że nie wiadomo czy przyznany mi wymieniony smartfon został w ogóle wysłany z centrali - na dowód posiadam nagrania tych rozmów) wnoszę o uznanie za nieważny aneksu nr UM04/D002527013/006684950 zawartego w dniu 31.07.2015 do umowy nr UM01/D001540001/004683879 i tym samym zaprzestania z dniem 31.10.2015 świadczenia usług telekomunikacyjnych wynikających z tej umowy.
Anulowanie przedmiotowego aneksu w myśl mojego żądania winno być uznane za nieważne z waszej winy bez naliczania kary umownej - umowa winna się rozwiązać z dniem 31.10.2015r.
Witamy, informujemy, ze zgloszenie 114283415 wymaga dodatkowej analizy przez naszych ekspertow, po której udzielimy odpowiedzi. Pozdrawiamy PLAY
emas pisze:"to w takim razie ja nie mogę z Panem dalej rozmawiać..."
Wnioski wyciągnie każdy sam.
https://www.facebook.com/Play/posts/10153391439243005
miruuu pisze:A jak zamnięcie? Jaki status tzw zamkniętego zgłoszenia?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości