Poniżej krótko scharakteryzowałem przydatne tuningi do śmigłowców e-sky lama.
Lama V3 Jest wiele przydatnych tuningów do niej, poniżej postaram się podać je wszystkie.
ESL026-12- tuning bardzo przydatny. W lamie V3, podczas szybkich i agresywnych lotów mogą zderzać się ze sobą wirniki, Ta część to uniemożliwia. Oprócz tego posiada kapturek, który uniemożliwia wypadanie flybara. Śruby w kapturku po założeniu flybara najlepiej przykleić klejem do śrub (np. loctile).
ESL005 i ESL006- są to wręcz legendarne bardzo trudne do zniszczenia łopaty. Oprócz tego są dłuższe, przez co śmigłowiec ma większą siłę nośną.
ESL023-trudniejszy do złamania ogonek
ESL008-wytrzymalsze podwozie z uchwytem pakietu, który rzadziej odpada przy twardych lądowaniach, jeśli chcecie całkowicie zmienić wygląd swojej lamy dokupcie części ESL007 i ESL011 9kabinka i ogonek xtreme, z tym, że ten ogonek węglowy)
ESL021-metalowy uchwyt łopat. Zmniejsza luz przy łopatach dolnych. Przy założeniu na góną oś może zacząć drzeć, przez co model utraci stabilność, dlatego górny odradzam. Dolny uchwyt w połączeniu z częściami ESL033 i ESL 034 (głowica osi zewnętrznej oraz tarcza sterująca xtreme production) Zwiększy precyzję sterowania oraz pomoże zwiększyć prędkość maksymalną.
ESL033-Głowica osi zewnętrznej. W połączeniu z elementami ESL021 i ESL034 zwiększa precyzję i prędkość maksymalną modelu.
ESL034Aluminiowa tarcza sterująca, w połączeniu z częściami ESL033 i ESL021 zwiększa prędkość maksymalną oraz precyzję modelu.
ESL031 i ESL032 - silniki se 180 xtreme production. Poprawiają moc modelu i gdy się zużyją wystarczy wymienić szczotki.
Wszystkie te tuningi pasują także do modelu e-sky robinson22.
lama V4ESL026-12- tuning bardzo przydatny. W lamie V3, podczas szybkich i agresywnych lotów mogą zderzać się ze sobą wirniki, Ta część to uniemożliwia. Oprócz tego posiada kapturek, który uniemożliwia wypadanie flybara. Śruby w kapturku po założeniu flybara najlepiej przykleić klejem do śrub (np. loctile).
ESL005 i ESL006- są to wręcz legendarne bardzo trudne do zniszczenia łopaty. Oprócz tego są dłuższe, przez co śmigłowiec ma większą siłę nośną.
ESL021-metalowy uchwyt łopat. Zmniejsza luz przy łopatach dolnych. Przy założeniu na oś wewnętrzną może zacząć drżeć, przez co model utraci stabilność, dlatego górny odradzam.Dolny uchwyt w połączeniu z częściami ESL033 i ESL 034 (głowica osi zewnętrznej oraz tarcza sterująca xtreme production) Zwiększy precyzję sterowania oraz pomoże zwiększyć prędkość maksymalną.
ESL033-Głowica osi zewnętrznej. W połączeniu z elementami ESL021 i ESL034 zwiększa precyzję i prędkość maksymalną modelu.
ESL034Aluminiowa tarcza sterująca, w połączeniu z częściami ESL033 i ESL021 zwiększa prędkość maksymalną oraz precyzję modelu.
ESL031 i ESL032 - silniki se 180 xtreme production. Poprawiają moc modelu i gdy się zużyją wystarczy wymienić szczotki.
ESL0401,ESL0402,ESL0403 nowa obudowa, która poprawia chłodzenie silników, poprzez odsłonięcie ich na powietrze z wirników, oprócz tego zwiększają odporność lamy na uderzenia.Silniki xtreme niwelują wzrost wagi (nadal mają ogromny zapas mocy).
Wszystkie te tuningi pasują do wszystkich pochodnych* lamy V4, jedynie aby zmienić obudowę wymagana jest zmiana uchwytu akumulatora na ten od lamy V4, czyli EK1-0575, nowe jego oznaczenie to 000401.
*Pochodne lamy V4- co-comanche,hunter,douphin,A300.
KoBESL026-12- tuning bardzo przydatny. W lamie V3, podczas szybkich i agresywnych lotów mogą zderzać się ze sobą wirniki, Ta część to uniemożliwia. Oprócz tego posiada kapturek, który uniemożliwia wypadanie flybara. Śruby w kapturku po założeniu flybara najlepiej przykleić klejem do śrub (np. loctile).
łopaty ESL005 i ESL006- są to wręcz legendarne bardzo trudne do zniszczenia łopaty. Oprócz tego są dłuższe, przez co śmigłowiec ma większą siłę nośną.
ESL021-metalowy uchwyt łopat. Zmniejsza luz przy łopatach dolnych. Przy założeniu na wewnętrzną oś może zacząć drzeć, przez co model utraci stabilność, dlatego górny odradzam.Dolny uchwyt w połączeniu z częściami ESL033 i ESL 034 (głowica osi zewnętrznej oraz tarcza sterująca xtreme production) Zwiększy precyzję sterowania oraz pomoże zwiększyć prędkość maksymalną.
ESL033-Głowica osi zewnętrznej. W połączeniu z elementami ESL021 i ESL034 zwiększa precyzję i prędkość maksymalną modelu.
ESL034Aluminiowa tarcza sterująca, w połączeniu z częściami ESL033 i ESL021 zwiększa prędkość maksymalną oraz precyzję modelu.
ESL031 i ESL032 - silniki se 180 xtreme production. Poprawiają moc modelu i gdy się zużyją wystarczy wymienić szczotki.
Na zakończenie chciałbym dodać, iż jedynie tuningi xtreme production nie wywołują złych skutków ubocznych, jak np. pływanie modelu. Podczas tuningu osi pamiętajcie aby na raz zakładać wszystkie przydatne tuningi, ponieważ zastąpienie któregokolwiek z nich plastikowym może spowodować gorsze działanie modelu niż na samych standardowych częściach.
HK 450, w środku siedzi: RRX2701, Assan GA 410 PRO, Turnigy DS480, 3x SG 90, ESC od CopterX 450.
Oblatany.