wojtekr pisze:ale setne części milimetra to raczej nie "strata na izolacji - która jest raczej duża" - może pisz trochę precyzyjniej?
Gajos pisze:W Xnovamotors nie widzę, ale w Scorpionie pierwsze z brzegu trzy widzę nawinięte wiązką...
Dobra, "rupta co kceta", w sumie mam to hen... Sorki, już się nie wtrącam.
wojtekr pisze:Ponieważ ostatnio odebrałem mój silnik po przewinięciu to opisze wrażenia. Porównywałem go do Xnovy 1200 (nie XTS) - oba silniki są w Goblinach 500, latałem głównie na pakietach TGY 4000HD i 4000Graphene
Oba mają znaczny nadmiar mocy, przy porównywalnych obrotach (ale ustawianych na słuch- więc mogą być pewne różnice) i tych samych ustawieniach governora Quantum jest bardziej ekonomiczny.
Nie znam się na tym tak bardzo ale zakładam, że wynika to z mniejszej mocy silnika i ze zmniejszonego poboru mocy w pikach.
Danielus mierzyłeś lub liczyłeś moc?
Tak czy inaczej rozwiązanie bardzo fajne, ten przewinięty silnik jest super i nie grzeje się jak oryginalny Quantum więc polecam. Nie wiem tylko jak z trwałością samego Quantuma ale to czas pokaże.
To co jeszcze zrobię niebawem to porównanie obu modeli przy naprawdę wysokich i identycznych obrotach, trzeba będzie co prawda zejść z czasem pewnie do 1:30 (:)) ale zobaczymy jak wtedy będą się zachowywały: zużycie, temperatura, moc etc.
gorn_deron pisze: Niestety, ponieważ uzwojenie zostało fabrycznie "zaklejone", nie udało mi się przy jego usuwaniu policzyć, ile naprawde było zwoi.
Kenobi36 pisze:
Najlepiej nawiń cienkim drutem (chodzi o to żeby było łatwo) a następnie zmierz kv.
Danielus pisze:
Inna sprawa że 14T może oznaczać 14 zwojów na przestrzeń między zębami, czyli na ząb przypada po 7 zwojów.
omcKrecik pisze:
A kierunki nawijania poszczególnych cewek rozpoznałeś i zapamiętałeś/zapisałeś ? Tu nie może być błędu
Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości