Jakbym słyszał utrinque.
Nie daje tyle samo, bo nie mozna przelozyc ustawienia 700tki ani G500 na takiego malucha.
Inna mechanika, elektronika i obciążenia.
Także delikatnie ujmując analogia mocno nie trafiona.
Nie wiem co Ty tam sobie zapamietałeś, ale bardzo wyrywkowo - bo kluczem były obroty, opisalem to już w tym wątku i jestem pewny tego co napisałem bo zrobiłem to już po rozwiązaniu wszystkich problemów.
napiszę raz jeszcze - obroty w tym modelu muszą być wysokie , a krzywa gazu zupełnie płaska.
Tak, można tak własnie zrobić jak ja czyli ustawic max wychylenia przy zachowaniu poprawnej pracy serw i pozniej schodzic w dol z katami do pozadanego poziomu (reakcji modelu oraz stabilnej pracy ogona)
Jak taki poziom osiągnę i model lata jak tego oczekuję nie obchodzi mnie ile jest stopni.
Nie, nie zrobilbym w ten sposob przy normalnym heliku typu 450tka, 700tka itd.
Jakbys w koncu przeczytal co napisalem juz kilka razy, nie meczylem sie z modelem , a jedyne problemy ktore z nim byly nie mialy nic wspolnego z kątami.
Jakbym ustawil te zajebiste 12 stopni, i zostawil pozostale parametry to mialbym dokladnie te same problemy.
Chwilami masz jakies zapedy strasznie dyktatorskie
