wojtekr pisze:Niestety zdjęcia nie będzie ale 380 przez chwilę też nie. Na pełnym speedzie w dół, w glebę. Kabinka konsystencją przypomina szmatkę.
Ze strat to ramiona okuć głowicy, łopaty, kabinka, belka urwała śrubę nylonową ale jest praktycznie cała.
Wygląda, że większość siły uderzenia przejęła kabinka. Wypięło pakiet i urwało trytkę mocującą regiel
wojtekr pisze:Niestety zdjęcia nie będzie ale 380 przez chwilę też nie. Na pełnym speedzie w dół, w glebę. Kabinka konsystencją przypomina szmatkę.
Ze strat to ramiona okuć głowicy, łopaty, kabinka, belka urwała śrubę nylonową ale jest praktycznie cała.
Wygląda, że większość siły uderzenia przejęła kabinka. Wypięło pakiet i urwało trytkę mocującą regiel
pkali pisze:wojtekr pisze:Niestety zdjęcia nie będzie ale 380 przez chwilę też nie. Na pełnym speedzie w dół, w glebę. Kabinka konsystencją przypomina szmatkę.
Ze strat to ramiona okuć głowicy, łopaty, kabinka, belka urwała śrubę nylonową ale jest praktycznie cała.
Wygląda, że większość siły uderzenia przejęła kabinka. Wypięło pakiet i urwało trytkę mocującą regiel
A wał, szpindel? W miniaku przy podobnym uderzeniu poszło mi wszystko łącznie z ramą.
Kenobi36 pisze:Aikus, tak na prawdę na powarkiwanie bym nie zwrócił uwagi gdyby nie bardzo mocno dzwoniący pasek, i to to dzwonienie przyciągnęło moją uwagę, jako że paski lubią dzwonić to zacząłem się przysluchiwać i dopiero wtedy zwróciłem uwagę na powarkiwanie i wtedy krzyknąłem że masz pasek za luźny, 10s później zablokowało wirnik i protos się zmielił.
Przypuszczam że pasek był po prostu za luźny, pytanie kiedy ostatnio latałeś, i przy jakiej temoeraturze? Rury metalowe niestety się kurczą i na zimę jak się reguluje belkę z paskiem w domu to trzeba naciągnąć sporo mocniej.
W stretchu luzowanie paska od temperatury może byc bardzo duże.
miruuu pisze:Aikus, a czy tobie czasem nie rozlecial się jeden z tylnych wałków w ramie? Jeśli poszło łożysko to pasek mógł zeskoczyc. A dzwiek mógł być od niego. Oczywiście tylko trzeba bo nie widziałem i nie słyszałem...
miruuu pisze:Filo, nie jest źle. Kawałek dalej i bym w auto przydzwonil
aikus pisze:miruuu pisze:Aikus, a czy tobie czasem nie rozlecial się jeden z tylnych wałków w ramie? Jeśli poszło łożysko to pasek mógł zeskoczyc. A dzwiek mógł być od niego. Oczywiście tylko trzeba bo nie widziałem i nie słyszałem...
Chodzi Ci o walek rolki prowadzacej?
To mnie zastanawia bo jedna z rolek jest wyskoczona z tego takiego "click" miejsca, ale moglo sie to byc skutkiem a nie przyczyna... Musze to rozebrac i obejrzec...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość