
Model lata tak samo przyjemnie jak wcześniejsza 180tka V4
Nie wiem skąd się to bierze lale lata się o niebo lepiej niz quadem na śmigłach 5"
Precyzyjniej wchodzi w zakręty, łatwiej po szybki opadaniu płynnie nisko i bez odbicia wyrównać nad ziemią, ogólnie wszystko łatwiej precyzyjniej, lepiej , fajniej, smoothniej i przede wszystkim z mniejszą ilością kretów.

Na początku myślałem że to może odczucia subiektywne, że wolniej lata i może dlatego łatwiej i precyzyjniej wychodzą manewry. Postanowiłem zmierzyć czas okrążeń, ustaloną traskę 250tką robiłem w 20s i to przy bardzo agresywnym locie, gdzie pakowałem się w krzaczory co chwila, jakakolwiek próba przyśpieszenia powodowała potem paniczna walkę o życie w ciasnych zakrętach.
175tką już w czwartym okrążeniu wyciągnąłem 19s i to bez jakiegoś strasznego spinania się.
A przyjemność i łatwość latania potwierdza też znacznie mniejsza ilość kretów , dziś na 10 pakietów zaliczyłem tylko dwa krety wynikające z niewyrobienia się w trasie. Wczoraj latałem 210tką, nowe śmigła 5" wyglądają po 2 dniach jakby je ktoś ze śmietnika wyciągnął, dla odmiany te 4" ze 175tki wyglądają jak nowe

Fotki :
Masa: Po zmianie silników i śmigieł quad przytył o ok 20g, aktualnie jest 380g plus 180g pakiet 4s1550
460g niby sporo ale jeśli uwzględnić ze każdy silnik potrafi wygenerować 820g ciągu to nie jest tak źle
