Po długiej walce z tym JLogiem i reglem CC, poddałem się. Na HF raportują, że ogólnie z JLogiem i reglem CC nie idzie łatwo i jest to bardzo podatne na zakłócenia. W końcu zostawiłem podstawową telemetrię czyli VLipo, VRx i RPM. Działa bez zarzutu.
Połączenie BECa

Mocowanie regla - wywierciłem 4 otwory pod śruby M3 i przykręciłem regiel do plastikowego monobloku. Pewnie jak mi przy krecie ten monoblok pęknie to już nie będzie mi się chciało tego robić drugi raz

Mocowanie BECa

Kable z Braina pozwijane nie aż tak ładnie jak u Tomka ale najważniejsze, że działa


Telemetria na dole pod Brainem. Obok beznadziejnie zwinięty kabel do satelitki. Właśnie dlatego szukam do kupna takiego kabelka 15cm. Wiem, wiem. Mogę skrócić i będzie OK ale zrobię to jak nie znajdę kabla w rozsądnym czasie.

Orczyki serw alu

Kable z regla do silnika

Podpięcie pakietów na 2 złącza. Za silnikiem widać Scorpion Safe Guarda. Daje 5V z małego pakietu LiPo 500mAh, który ratuje sytuację w przypadku awarii BECa. Wtedy apka daje znak bo napięcie na odbiorniku spada z 8.1V do 5V i dzięki telemetrii wiadomo, że jest awaria BECa.

2 satelitki po obu stronach podwozia, symetrycznie z tyłu. Z jednego wąsa spadł mi termokurcz. Przy okazji go dorobię.

Mam nadzieję, że niedługo oblot. GOVa ustawiłem na 1600, 1800 i 2000 RPM. Udało się ogarnąć bailout do autosów więc mam nadzieję, że uda się je wreszcie poćwiczyć.
