super_mario2 pisze:Gdzie można kupić takie cudo ?
Ja akurat kupiłem =>
tu <=
@Przynenta - pół stopnia to jeszcze niewiele, jednak miarę wzrostu obrotów (IDLE) bardziej się odczuwa wszelkie różnice ale też umiejętności rosną

Zdarzyło mi się np. że po zabawach tic-tockami łopatki flybara stanęły mi sztorcem. Kiedyś bym ubił na bank kreta, teraz spokojnie usiadłem.
Jak dla mnie to maksymalna dopuszczalna różnica.
Jeżeli chodzi o kąt odniesienia do poziomowania kątomierza ja używam górną powierzchnię silnika. To jest najbliższa i łatwa w użyciu płaszczyzna prostopadła do wału. A flybar potrafi mieć różnice nawet 2 stopnie. Proponuję ustawić kątomierz na silniku, potem ustaw flybar na zero. Można nawet zrobić jakiś prosty patent typu listewka na wymiar z poprzecznym nacięciem na pręt na przyszłość.

Można i latać ze sporymi różnicami ale ucząc się w sumie nie wiesz, czy to aby na pewno ty chrzanisz pilotaż czy jednak głowica jest krzywa? A ten kątomierz pozwala na na prawdę dokładną regulację.