No dzisiaj troche powalczylem i zlozylem helika

Tzn jest zlozony, ale nie gotowy do lotu. Takie pierwsze przymiarki, a juz mam problem z zebatka glowna (przednia). Wyliczylem sobie ,ze aby miec 2247 obrotow musze miec 15T-42T-19T-61T. No i wszystko bylo by ok

Nie pomyslalem, ze kupilem duzy silnik i nie moge go przysunac tak, aby zebatka silnika zazebiala sie z zebatka 42T.

wiec musialem wrocic z zebatki 42T do zebatki 50T

w tej sytuacji pozostala, mi kombinacja na zebatce silnika. Z wyliczen wychodzi mi ze jak dam ...-50T-19T-61T
15T -1888
16T - 2014
17T - 2139
zalecane obroty ~2200, trzeba bedzie poeksperymentowac,
Mam pytanie do latajacych G550 z lopatami 550mm. Lopaty od 425 maja otwor 3mm, okucie mam pod te wlasnie lopaty. Lopaty pod G550 maja otwor 4mm, czy mam je rozwiercic, pod srube 4mm. Jakos mi sie nie widzi niszczenie okuc

Teraz fotka przed konwersja

i po konwersji

