Ramotny podał, że:1= brake disable (hamulec wyłączony)
2= mid timing (średni kąt wyprzedzenia)
1= high voltage protection (wysoki poziom napięcia odcięcia)
2= helicopter1 (tryb heli z soft-startem bez governora)
3= quick speed (szybka reakcja na drążek)
Jak już rzucamy setupami regli to ja dorzucę co robiłem i dlaczego zmieniłem. Przy okazji dorzucę parę wyjaśnień:
1 - break off, to oczywiste bo hamulec używamy w zasadzie tylko w motoszybowcach ze składanym śmigłem
2 - mid timing, tu można tez kombinować ale przy jakimś innym silniku. Szczególnie przydatna zmiana gdy silnik nierówno pracuje
3 - med protection - dla mnie akurat high jest za high

bo lubię latać na stoper w apce i jeszcze nie miałem na medium odcięcia. Po prostu apka pika i ląduję mając typowo 3,3.. 3,5 V /celę. Ale jeżeli nie masz wyczucia to lepszy jest high. UWAGA. Gdy poziom baterii spada do poziomu alarmu regler najpierw pulsuje napięciem, co słychać i widać bo model macha lekko ogonem, ok 2 x /sek. To sygnał że trza lądować. Fajna sprawa i genialna w swojej prostocie
4 - heli 1, oczywista oczywistość. Uważaj z trybem gov, trzeba go dobrze sprawdzić. U mnie zgasił silnik na plecach, ale może to zależeć od wersji
5 - quick response, robiłem wiele zmian i medium a fast czy quick nie oszczędza na tyle, co styl lotu. A zawsze to ciut szybsza reakcja, dlatego obecnie używam quick.
BTW. Cholera... Miodowego mi wykupili w Tesco
