mwx pisze:Ja bym obciął dół, nawiercił i nagwintował żeby było jak w "oryginale". Rzeźba w aluminium nie jest skomplikowana.
Chyba że grubość ścianki na tych nowych jest za mała żeby pomieścić "robaka", to nie wiem.

Ścianka ze 2 mm. Robaczek ma 3mm.
Jazz pisze:Moze nie zmniejszaj ilosci zębów, tylko przejdź na 4S

Nie wchodzi w rachubę

Jakie masz obroty ? Z tego co piszecie widzę 2600-3000 rpm.
Edit: jakbym nie mierzył są 3 opcje:
a/robić nowe otwory na robaka, szlifnąć go z długości i liczyć, że to wytrzyma
b/ pinion zamontować robaczkami do góry, ból taki, że robaczek chwyta wał silnika tylko stożkiem (czyli w sumie tyle ile normalnie, ale jakoś to słabo wygląda)
c/ pinion zamontować robaczkami z dołu. Chwyt standartowy, można stożek robaczka szlifnąć i poprawić chwyt, ALE trzeba wywalić kołnierz z łożyskiem płyty silnika i pójdzie obciążenie z napięcia paska na łożyska silnika.
Co wybrać ? Jakieś pomysły ?
pinion2.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.