w instrukcji jest ze najwyższą moc ma przy 17000 obrotów, mam gov więc te obroty mam przy otwarciu przepustnicy na jakieś 2/3, powinienem tak wyregulowac igle wysokich obrotow zeby zadane 17 tys rpm mial przy calkowicie otwartej przepustnicy? w poprzednim silniku os 50 mialem jedną igle regulacyjną i nie zwracalem uwagi na otwarcie przepustnicy, poprostu zmniejszałęm dawke paliwa by osiągnąć jak najwyższą moc i żeby nie przekroczyć 120st (na głowicy).
tu mam troche inną sytuację, bo jak widziałem na wykresie igla od wolnych i średnich daje paliwo przy otwarciu od 1/3 do 2/3 a igła od wysokich tylko powyżej 2/3. całkowicie wolne zależą od dyszy składu miesznki (jest ustawiona fabrycznie).
poprzedni silnik ostro katowalem bo latalem na max obrotach

, kupiłem go jako używke więc nie zależało mi na nim... Teraz kupiłem nówkę więc chciałbym długo się nim cieszyć, jest mocniejszy chyba o 0,3 hp mam nadzieję że rożnica będzie odczuwalna
