
wojtekr pisze:na początek pasek na pewno lepszy- ja zaczynałem od wałka i to była droga przez mękę. Ale było PRO
przemek pisze:Luknij w grafice googla obie wersje i szybko wylapiesz roznice.
miruuu pisze:Myślę tak samo. Sporta bym się trzymał z daleka.
rawro pisze:Według mnie to tez tylko pro jak juz.
zborecque pisze:Ja w sumie też niedługo będę miał na zbyciu fajną 450-tkę DFCJest, i będzie w czym wybierać.
doogi pisze:Reasumując plus jest taki, że T-Rex w wersji Sport wydaje się jakościowo dobrze wykonany, prosty do wyregulowania i raczej stabilny, minusem jest z tego co czytam na forum to, że ma flybar
marek_c4 pisze:Moja 500-ta jest nadal na sprzedaż, ale w tym budżecie (600zł) nie damy rady.
gumi pisze:Ogólnie z moich doświadczeń w klasie reksiów 450 w powiertzu lepiej się sprawuje napęd ogona wałkiem a przy kretach mniej kłopotu przy naprawie mamy z paskiem.
gumi pisze:Ogólnie z moich doświadczeń w klasie reksiów 450 w powiertzu lepiej się sprawuje napęd ogona wałkiem a przy kretach mniej kłopotu przy naprawie mamy z paskiem.
gumi pisze:naprawa ogona z napędem na pasek jest dużo łatwiejsza niż ogona z wałkiem
Pan Byku pisze:Prawdopodobnie są to zakłócenia wywołane przez silnik. Przełożyłem odbiornik pod spód (póki co) i na razie nic się nie dzieje. Swoją drogą muszę jakiś mniejszy dopaść bo kto montuje taką krowę w 450?
Tylko 1 na 3 nie pisze:... fotkę ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości