lenu pisze:bahus pisze:To da się latać na wyłączonym IDLU na 6 Kanałówce ?
Da się, nazywa się to wtedy normalembahus pisze:Nie jest to przypadkiem nabieranie złych nawyków , przecież jak na normalu (tak jak w 4CH) zechce przyziemić to odpuszcza lewy drąg w dół całkiem pomijając pochylenie na ogon w celu hamowania, w 6CH w idlu owszem można wyhamować podobnie (tylko prawie w miejscu bo cała moc jest dostępna od ręki) ale jak nie wyrówna do zera (środka/neutrum) to będzie nowe chodniki pod kopalnie kopał tą helką ...
Jest to nabieranie złych nawyków, ale teoretycznie od tego się zaczyna właśnie na łatwość startów i lądowań, oczywiście jak najszybciej przechodź w idla, ale zacznij od początku czyli krzywa gazu 0-25-50-75-100, krzywa pitch w stopniach -5,0,11. Łatwiej ci będzie przejść z tych 4ch którymi latasz. Tylko nie jest to tak jak w 4ch. W 4ch skok łopat masz cały czas taki sam regulujesz tylko obroty, w 6ch w normalu zmniejszasz gaz ale jednocześnie operujesz też kątem łopat w pewnym zakresie i sam lot zupełnie inaczej wygląda wtedy. Przebadaj na symulatorze.bahus pisze:Jakby jednak okazało się że bardzo chciałbyś zachować tryb latania w normalu (czyli w sumie 4 kanałowo) to mam nówkę V913z chęcią się zamienię... uwierz mi że pierwsze od czego zacznę to przełączenia po wystartowaniu w IDLE...
Nie wiem czy to było do Adam12, ale temat z listopada może być trochę nie aktualny po takim czasie. Nie zaczynaj od przełączania w IDLE. Dla ciebie na początku zero IDLA i zawisy ogonem do siebie.
Aleście mnie teraz pogrzebali żywcem ... To ja na symku od początku latam na IDLE i kręcę balety, piruety, wiszę w miejscu jak przybity i to 120 na pełnym wietrze


Chyba muszę wysmażyć jakiś filmik ... ogólnie latam na symku podobnie to tego kolesia z 1 filmiku... ale przyjdzie moment że coś wrzucę ... jeszcze muszę tochę popracować nad backfliphuricanopiruetem z 2 pętlami
