Jazz pisze:Wsadz slabszy lzejszy silnik mniejsza baterie i wtedy uzyskasz lzejszy model.
PiotrS pisze:Pozostaje jeszcze kwestia wyważenia przy tak ekstremalnym odchyleniu od normalnej masy pakietu i silnika (zakładając że byłby zmieniony)
SeKLeS pisze:Kenobi wspominał, że niektóre części dla v2 są identyczne jak dla v1. Nie przyglądałem się jakoś szczególnie zdjęciom, manuala nie widziałem wcale. Jaka jest tak naprawdę różnica w konstrukcji obu helików? Przybył jeden pasek. Zębatka główna jest grubsza/2 x większa. Buda na ESC jest większa. Są 4 magnesy do kabinki zamiast plastikowych 2 bolców. Jest napinacz paska tail. Łopaty 380 w standardzie? Nie ma bata... KIT musiał przytyć.
aikus pisze:Zeby porownywac sensownie masy modeli helikopterow trzebaby porownywac masy kitow.
Co prawda patrzac po Protosie Max mozna sadzic, ze rzeczywiscie MSH stwiedzilo, ze w dupie ma walke o kazdy gram skoro i tak jest nadmiar mocy.
Slusznie i nie slusznie - ciezko powiedziec.
Osobiscie tez nie jestem za tym, zeby walczyc o kazdy gram za wszelka cene, ale niech wraz z przyrostem masy samego kita ida inne wymierne korzysci - np odpornosc na uszkodzenia przy kretach.
A jesli chodzi o mase startowa to ...
... kiedys polecialem sobie Protosem 500 (stockowym) na pakiecie 3s2200 (SIC!!).
Latalem miekkie spokojne 3D na najnizszym idlu.
Czas lotu - 4 minuty.
Napiecie po locie - jkaoks w miare normalnie - 3,75 V/s czy jakos tak.
Wiec - tak!
Gdyby tam wsadzic silnik o wyzszym kv, mniejszy, lzejszy o mniejszej mocy mialbym super duzy i super lekki helikopter do miekkiego 3D.
Jest dokladnie tak jak Jazz mowi.
miruuu pisze:...
Jeśli waga będzie taka jak przypuszczamy, to Jazz masz częściowo rację - wtedy raczej nie sprzedam Goblina po to by kupić Protosa... No... chyba, że z ciekawości... kiedyś od Ciebie kupie go za 600 zł
Kenobi36 pisze:[...]
Porównywanie masy kitów nie ma sensu.
No chyba że do P380 wsadzisz scorpiopna 2221 od PMini i te same baterie, pewnie się wtedy okaże że P380 będzie cięższy o 100-150g od PMini.
Ale jak się wsadzi już pakiet 1800 zamiast 1250 , silnik 3020 zamiast 2221 i mocniejszy regiel to wtedy model przybiera na wadze.
Kenobi36 pisze:Ja bardzo poważnie myślę o P380 a to ze względu że mam nieco mocniejszego KDE i w zasadzie mogę zostawić cały setup 4s, może poza regulatorem, wiadomo że szału nie będzie jak przy silnikach 3020 czy 3215 ale mi się popisywanie mocą znudziło, bardziej zależy mi teraz na ćwiczeniu figur niż na puszczaniu gromów z nieba
PiotrS pisze:Kenobi36 pisze:
Ja bardzo poważnie myślę o P380......
Chyba będziesz musiał poczekać na kolejny wypust. Ten z 15 lipca
aikus pisze:No to znaczy ze wlasnie porownnywanie mas kitow ma sens!
Tylko, ze trzebaby jeszcze to przeskalowac stosownie do srednicy rotora.
MacGyverek pisze:A czemu porownujecie ciągle do G380? Może powinniście porównywać do 450L? Tu jest podobna konstrukcja i wielkość..
PiotrS pisze:Upsss... zauważyłem, że silnik który zamówiłem do P380 ma rozmiar 3020.
Ciekawe, czy się zmieści...
Kenobi36 pisze:
Zdecyduje się
W pierwszym zdaniu twierdzisz że ma sens
W drugim juże niebo współczynnika nie da się określić, będzie zależny sporo od jakości łopat.
Kenobi36 pisze:Masę kitów można porównywać tylko przy tej samej średnicy wirnika bo poptrzebna test ta sama moc czyli silnik, regiel i pakiet.
Kenobi36 pisze:Natomiast jeśli P380 będzie o 200g lżejszy od G380 to będzie kosmiczna różnica.
Tak sądzę bo kosmiczną różnicę odczuwam przy założeniu do swojego miniaka pakietu 4s1550 zamiast normalnie 4s2200
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość